کد خبر: ۱۱۸۹۶
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
براساس گفته رئیس مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس، موضوعاتی همچون شعارنویسی، سطل‌های زباله و تابلوهای شهری در دسته تماس‌های پرتکرار شهروندان در ناآرامی‌های اخیر تهران قرار دارد.
به گزارش جدید پرس:

رضا ناصری رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) در رابطه با موضوع تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ پلاس در ناآرامی‌های اخیر گفت: از ۲۳ شهریور تا ۲۴ مهر بیشترین تماس‌ها مربوط به آسیب دیدگی المان‌های شهری است.

براساس گفته رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) « موضوعاتی همچون شعارنویسی، سطل‌های زباله و تابلوهای شهری در دسته تماس‌های پرتکرار شهروندان قرار می‌گیرد.»

ناصری توضیح داد: مردم در تماس با ۱۳۷ پلاس درخواست داشتند تا سطل‌های زباله رها شده و تابلوهای شهری جدا شده جمع آوری و همچنین خیابان‌ها و دیوارها پاکسازی شوند. در مدت اخیر برخی تابلوهای شهری و گاردریل‌ها از جای جدا شدند و همچنین تعدادی از بیلبوردها نیز به دلیل شعار نویسی و آتش زدن، آسیب دیدند.

او به تماس‌های تلفنی برای پاکسازی معابر نیز اشاره کرد و گفت: بخشی دیگری از تماس‌های مردمی در مدت اخیر مربوط به پاکسازی معابر از گازوئیل و بنزین است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها